jensinzuidafrika.reismee.nl

Weekje Boschendal

Hoi allemaal,

Vandaag is het weer maandag en dat betekend de start van week 9!

Ook is het vandaag 9 januari 2017 wat betekend dat ik nog maar één maand in het mooie Zuid-Afrika te vinden ben... Maar gelukkig betekend dat ik nog vol moet/ zal/ ga genieten aan deze kant van de wereld!

Afgelopen week ben ik druk bezig geweest met het maken van een goed basis recept voor de sandwichspreads en ja dat is gelukt! Ook heb ik de 'spicy' variant al klaar en ga ik deze week verder met een frisse variant en een variant met meer aardse smaken (zoals rode biet, aubergine).

Afgelopen week is er ook een nieuwe huisgenoot gearriveerd in ons studentenhuis en deze jongen/man komt uit Chili, Zuid-Amerika! Dus de next stop is.... Chili????

Erg aardige gozer waar ik afgelopen weekend mee naar Stellenbosch ben geweest om hem wat bekender te maken met de omgeving. Ook hebben we gezwommen in een mooie natuur vijver/ waterplaats op Boschendal, want dat moet wel als het 30+ is in januari!

Verder ga ik deze week ga ik verder aan de slag met de sandwichspreads en begin ik aan de muesli en het gefermenteerde groetendrankje! Wish me luck!!

Aankomende zaterdag, 14 januari, ga ik Lions head beklimmen met Jalta en misschien wat huisgenoten dus daar kijk ik erg naar uit en dan ben ik hier alweer 2 maanden! De tijd vliegt voorbij, maar gelukkig heb ik nog veel te doen!

Het was geen hele spannende week maar wel een productieve week!

Jullie daar in het koude en ijzige Nederland, houdoe en de groetjes!

x Jens

Reacties

Reacties

Oma Nelly Opa Mari

Hoi Jens
Al weer twee maanden daar wat gaat het achteraf gezien toch snel,Jens nog veel succes met de uit te voeren en te maken recepten.
Groetjes Nelly Mari

Henriëtte

Hey Jens,
Het is een beetje winter geweest jaha sneeuw/ijzel....
maar alles is weer weg!!!!
De schaatsbaan in het centrum kan weer in de kast.....(is `n gezegde hè..... )ik weet ook nie waar de da ding laten!!!!Moet mar snel wer voorjaar worden....is fijner.
En weet je al hoe ons nieuwe stuk gaat heten?
HALELUIJAAAHHHH....leuk toch en toepasselijk!!!(wij zen ammmel van die heilige boontjes....)
We hebben er allemaal veel zin in dus....
Ik wens je wer veel succes met het maken van de spreads en lees het weer met veel plezier!!!!
Grt Henriëtte.

Hermie& Marinet

De tijd vliegt idd .....
Fijn dat het allemaal goed gaat ... en ja weer een nieuwe week vol nieuwe recepten om te maken.
Maarrrrr daar draai jij je hand niet voor om.
Hermie had met Wieneke gesproken en die gaf aan graag mee te spelen, dus wie weet . Groetjes van ons en succes .....

Oma Hannie / Opa Jan

Nog maar een maand, jonge jonge wat vliegt de tijd.
Heel veel succes verder met de ontwikkelingen van de recepten en ben voorzichtig met de beklimming van die berg
Heel veel plezier met alles wat je onderneemt.
groetjes,
xxx

Frans en Mia

Heel veel succes met het maken van nieuwe recepten. En ook met de dingen die je buiten het werk om nog doet.

Lea

Hey Jens,
Gaaf weer, en je naam staat er mooi duidelijk op haha!!!
Succes verder met je recepten!! En de kaasbroodjes wachten haha !!!!!!
De groetjes van ons

Oma Nelly Opa Mari

Hoi Jens bedankt voor de mooie kaart de kaart was op 20 December op tijd verzonden maar 11 Januari in Schijndel wij zijn er blij mee.

Groetjes Nelly Mari

Hans Bolwerk

Jens het is prachtig daar. De langste tijd zit er op nog even volhouden dan zien we je weer in ons mooie Schijndel.
Nog even flink er tegen aan
en je komt met een bagage ervaring thuis.
Succes en groeten.
Hans en Josje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!