jensinzuidafrika.reismee.nl

Happy New Year!!

Hoi allemaal,

GELUKKIG NIEUW JAAR!!

en de beste wensen voor 2017 natuurlijk!

Alweer het begin van week 8! De tijd vliegt en zoals oma Nellie altijd zegt; 'De tijd gaat snel, gebruik hem wel'. Dat doe ik ook zeker

Laughing

Mijn jaarswisseling heb ik in Kaapstad doorgebracht, dit was super vet en erg speciaal.

Overdag ben ik samen met een huisgenootje van mij genaamd; Baphelele naar Kaapstad gereist met de trein waar we Jalta hebben ontmoet.

Vanuit het station zijn we met z'n drieën eerst even wezen lunchen, toen naar het prachtige Camps Bay gegaan om nog te genieten van de het strand, de zee en het mooie weer in 2016 en vanaf daar zijn we eerst even naar Jalta's appartement gegaan en toen naar een restaurant bij het V&A om te eten.

We zouden eigenlijk bij het V&A waterfront blijven (de haven in Kaapstad met winkels en restaurants) om daar een publieke vuurwerkshow te kijken, alleen dit was niet echt onze doelgroep en het was echt te druk!

Dus toen zijn we met de taxi vanaf daar naar Long Street gereden (dé uitgaansstraat van Kaapstad) waar we de 'count down' midden op straat hebben mee gemaakt! Dit was echt super vet omdat we tussen allerlei vrolijke en opgewekte Zuid-Afrikanen stonden en iedereen was aan het springen en iedereen was elkaar 'happy new year' aan het wensen. Een ervaring om nooit te vergeten!

Toen zijn we naar het 'Beerhouse' gegaan waar het super gezellig was en je leuk kon dansen, maar ook rustig kon genieten van je biertje binnen of lekker buiten!

Rond een uur of 4 'snachts zijn Baphelele en ik toen met een uber taxi weer terug van Kaapstad naar Boschendal gereist en kwamen we daar aan rond een uurtje of half 6!

Erg vet om te zien; gedurende de taxi rit terug zag je de scherming van de zon al achter de bergen opkomen!! Leuk cadeau om het nieuwe jaar mee te starten!

Kortom mijn jaarwisseling had ik niet anders willen meemaken! Geweldig!

En nu deze week weer verder met het maken van recepten voor mijn producten en alles testen en etc!

Groetjes!!

x Jens

Reacties

Reacties

Lea

HAPPY NEW YEAR en je hebt er wel wat speciaals van gemaakt deze jaarwisseling haha !!! Veel plezier nog groetjes van ons

Henriëtte

Een Top 2017 gewenst Jens!!!
Maar is al goed begonnen zie ik....al veschillende(foto`s) meisjes aan je zij..... kweet ok nie.... ge komt toch wel terug hè?
Leuk om zo op de hoogte te blijven!!!
Groeten uit Skendel van Henriëtte en ok van menne mins Leo!!!
Houdoe hè!!!!!

Gerrie

He kerel,
Happy new Year!! Super tof om zo de jaarwisseling mee te maken. Veel succes in 2017 met je projecten. Geniet nog ff van al het moois.
Groetjes van de Boertjes

Berry

Ha Jens,

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar, ik zie dat je het erg goed naar je zin hebt. Nog steeds heerlijk weer zo te zien, een beetje jaloers ben ik wel. Hoe gaat het verder op de farm, nog iets nieuws in ontwikkeling (spruitjeswijn of iets dergelijks ha ha). Geniet er nog van kerel, en op naar het volgende avontuur. Groetjes van ons.

Hermie Marinet

Hoi Jens en ??vanuit het koude Schijndel de allerbeste
Wensen een gezond en leerzaam jaar .
Zo te lezen heb je de nacht goed gevierd , veel succes de komende dagen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!