jensinzuidafrika.reismee.nl

Kerst in Kaapstad

Hoi allemaal,

Alweer in het begin van week nummero 7!

Afgelopen week op Mn stage was het vooral erg druk met alle voorbereidingen voor kerst! In deze drukke week vonden Claire en ik het ook nog wel kunnen om een nieuw product te gaan verkopen, omdat het toch niet zo druk was...

Het resultaat was prima en een nieuw product ligt we hoor; Aziatische boerenkool chips!

Niet heel spannend, maar wel heeeeeeeul lekker! Alle vitamines en mineralen van de boerenkool zijn nog in de chips aanwezig omdat ik ze een dyhedrator heb gestopt. (De dyhedrator haalt alleen het vocht eruit waardoor de vitamines en mineralen behouden blijven en de smaak dus ook! Win-win situatie)

Maar het kerstverhaal in Kaapstad is heel anders dan in Nederland! Hier is Jezus niet geboren in een stal maar op het strand en is de kerstman een gespierde 'surfdude' zoals in Baywatch...

Nee kerst is hier heel westers met alle over de top aankleding en zelfs nepsneeuw!!

Verder is er een groot verschil: Het is 30 graden warmer!

Ik heb daarom mijn kerst in een zwembad bij familie van een huisgenootje van Boschendal doorgebracht met een lekkere lichte zomerse kerstmaaltijd!

En natuurlijk omdat ons mam mij een foute kerst trui mee had gegeven moest ik natuurlijk wel een leuke kerstfoto maken, IN MIJN ZWEMBROEK!:)

Ik heb erg leuke en fijne feestdagen gehad, ik hoop jullie ook!

Deze week is kort want ik hoef alleen van woensdag tot vrijdag te werken en dan start ik weer 3 januari! Alweer in het nieuwe jaar!

Ik wil mijn trouwe lezers alvast een geweldig fijn en gezond begin (en hele jaar natuurlijk) 2017 wensen en dan kom ik alweer heeeeeeeul zuutjes terug naar Skendel:p

Fijn uiteinde!!

x JeNS

Reacties

Reacties

Opa Jan / Oma Hannie

Fijn Jens dat jouw product zo goed geslaagd is, prima.
Je hebt kerst op een bijzondere manier door gebracht, heel anders dan hier. Wij hebben het ook leuk gehad maar hebben je toch wel gemist. Nog even en dan zien we je weer.
Goeie jaarwisseling gewenst.
xxx

Lea

Hoi Jens, lekker bezig geweest voor de kerstdagen met je aziatischeboerenkool chips!! En weer een gezellig weekend achter de rug met wel aparte foto's haha zwembroek met kersttrui en muts!! Voor jou ook een fijne jaarwisseling en een goed begin van 2017, maar volgens mij komt dat helemaal goed !! Heb je je sterretjes bij ???? Hahaha !!!

Lea

Groetjes en veel plezier met de jaarwisseling
Ton Lea Esmee Justin

Hans Bolwerk

Jonge wat is het geweldig allemaal om dit alles te beleven.Wij wensen je een heel gelukkig nieuwjaar
En nog veel succes verder.

Groeten Hans en Josje

Marinet

Hoi Jens .... Lekker kerst in zwembroek.....en lekkere boerenkoolchips...goed om te horen dat je het naar je zin hebt daar en wat is het prachtig daar .... Wij wensen jou en te gekke jaarwisseling en en goed en gezellig nieuwjaar .... Enne .... Breng maar een lekker zakje chips mee ...ha ha ha ....gr van ons !!!

Henny en Pieter

Ha Jens
De beste wensen voor het nieuwe jaar
Maak er wat moois van
Groeten van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!