jensinzuidafrika.reismee.nl

BO-Kaap en een nieuwe Zuid Afrikaanse ervaring!

Hoi Allemaal,

Het is weer maandag en wel een hele speciale maandag, want deze woensdag ben ik alweer een maand in het geweldig mooie Zuid-Afrika!

Afgelopen zondag ben ik met een paar huisgenoten naar de kleurrijke wijk 'Bo-Kaap' geweest, dit was echt geweldig om te zien. Allerlei gekleurde huisjes en sommige met Zuid-Afrikaanse grafiti (veel mooier dan Nederlandse). Hier hebben we ongeveer 45 minuten rondgelopen en genoten van de indruk van de gekleurde huisjes met op de achtergrond de Tafelberg. Alleen toen we terug gingen naar de auto zagen we tot onze schrik dat de achterruit was ingeslagen en er een aantal tassen vanuit de achterbak waren meegenomen. Deze lagen niet in het zich maar iemand moet hebben gezien dat sommige van ons de tassen in de auto hadden laten liggen. Telefoons, geld, ID, rijbewijs en waardevolle bezittingen zijn meegenomen helaas, maar gelukkig had ik alles in mijn tas bij me en heb ik alles nog!

Weer een nieuwe leervolle Zuid Afrikaanse ervaring en les, laat nooit je auto met spullen achter en parkeer het liefste altijd betaald in een beveiligde parkeergarage!!

Met de start van week 5 begin ik ook aan een nieuw deel van mijn project, namelijk de 'ideefase'. Deze hele week ben ik bezig met het opschrijven en divergeren van ideeën (dus het minimaliseren/samenvoegen/vebeteren) om op donderdag met een aantal beste ideeën op de proppe te komen die ik tijdens het verdere project ga uitwerken tot daadwerkelijke producten.

En ja ik zeg donderdag omdat vrijdag, 16-12-2016, hier een nationale feestdag is en ik dus een lekker lang weekend heb!

Laughing

Voor dit lange weekend heb ik een Airbnb geboekt in Kaapstad en ga ik meer van Kaapstad zien en ontdekken het gedurende weekend. Op zaterdag ga ik een écht safari boeken en de 'Big 5' stoppen, dus ik kan eerlijk gezegd niet wachten!!

Sinds afgelopen 5 december is er ook een meisje van mijn opleiding voor haar stage in Kaapstad dus we hebben afgesproken om ook wat samen te doen een van die dagen, dat gaat goed komen!

Leuke week voor me dus jullie horen weer nieuwe avonturen van me, volgende week maandag!

Houdoe he!

Cool

Jens

Reacties

Reacties

marinet en hermie

heerlijk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt daar en dat we door middel van jouw verhalen met je mee kunnen reizen en genieten van dit prachtige land ...en supermooie foto,s......we zijn al benieuwd naar het volgende verhaal...geniet van de komende week maar zeker van het komende weekend ....veel plezier en enjoy...vele groetjes van ons.

Oma Hannie / Opa Jan

Geweldig wat je meemaakt, wat is het er mooi.
Let inderdaad goed op je spullen want je bent zo alles kwijt daar in dat mooie land.
Geniet nog van het volgende weekend met die mooie vriendin van je.
Tot de volgende keer.
groetjes,
xxx

Lea

Hey Jens, gaaf dorpje zo kleurig!! En weer een gezellig weekend gehad. Wat gaat het snel alweer een maand!! Leuk om met een bekende daar te kunnen afspreken. Geluk dat jij je tas meegenomen had. Succes verder met je project/studie!! Groetjes van ons !!!

Opa Jan / Oma Hannie

Mooie foto's Jens.
Wij vragen ons af wie van de drie?
Een fijn weekend.
groetjes,
xxx

Oma Nelly Opa Mari

Hoi Jens
De komende week dan zal jij je wel vermaken we lezen dat het prima met je gaat.
Veel plezier denk aan je tas hou ze vast.
Ook nog hele mooie fotos.
groetjes Nelly Mari

BIJF

Ha Jens,
wat een geweldig mooie kleurrijke foto's. Kan ook niet anders met zo'n gezellig gezelschap! Goed opgelet jij met je tassie. Altijd netjes je spulletjes zelf bijhouden :)
Alvast een fijn lang weekend en probeer alle big 5 te spotten. We willen wel foto's zien he ??!!!

Groetjes en heeeeel veel plezier.
Berry Irma Jesse Fenna

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!