jensinzuidafrika.reismee.nl

Eerste week en Kaapstad

Hallo Allemaal,

Teneerste; wat leuk om al die reacties te lezen vanuit Nederland!

Tentweede; nu zit mijn eerste échte weer erop en wat was het overweldigend!!

Zoveel verschil met het koude kikkerland. Ik voel me steeds meer op mijn gemak op de Boschendal boerderij en het studenten/stagiairs huis waar ik verblijf is erg mooi en fijn om te zijn. De andere studenten/stagiairs zijn super aardig en gezellig en ik voel me steeds beter tussen de mensen hier.

In het begin was het erg wennen en had ik nogal wat heimwee, maar dat was puur omdat alles nieuw is! Nieuwe cultuur, nieuwe omgeving, alleen en nog niemand om mee te buurtenen alles in het Engels. Dus na een dag werk is m'n hoofd ook ontzettend moe omdat ik nú wel over alles moet nadenken wat ik zeg

Tongue Out
.

Afgelopen zaterdag ben ik alleen naar Kaapstad geweest en wauw wat was dat indrukwekkend en ontzettend mooi!! Hier heb ik zo'n échte toeristische rode dubbeldekker tour bus genomen om de toeristische trekpleisters van Kaapstad te bewonderen en dat was het dubbel en dwars waard! Misschien hebben sommige van jullie al wat op Facebook voorbij zien komen, maar niet getreurd, ik zet de foto's ook op de blog.

In deze tweede week start mijn opdracht ook écht! Dus ik kijk er uit naar de komende weken/maanden om aan de slag te gaan met het project.

Het project is om een nieuw gezond voedsel product voor Boschendal te ontwikkelen zodat zij dat kunnen verkopen in hun Deli-shop (een soort van supermarkt op Boschendal zelf). Hiervoor moet ik eerst een aantal weken markt- en consument onderzoek doen en kijken welke groenten verkrijgbaar zijn in de groententuinen om mee te werken. Daarna ga ik brainstormen en ideeën opschrijven met Claire en dan komen de concept-en productfase om de hoek kijken waarin ik het daadwerkelijke product ga uitwerken en alles wat erbij hoort!

Dus genoeg om te doen en te 'ontwikkelen'!

Jullie horen nog van me

Wink

X Jens

Reacties

Reacties

Oma Nelly Opa Mari

Hallo Jens wij zijn blij om te lezen dat het goed met je gaat en dat het er mooi is.
Het wordt elke dag beter om daar te zijn,wij genieten van je schrijven.
Succes met het project.
groetjes oma opa

Hermie en marinet

Hoi Jens,
Fijn om te horen dat het goed gaat,
De omgeving is mooi en indrukwekkend gezien op de foto's
Op dit moment staat het weer te regenen, dus het verschil
Met waar jij bent is groot gezien het mooie weer daar.
Toi toi met je project. Groetjes????

Oma Hannie / Opa Jan

Nu er meer mensen om je heen zijn gekomen voel jij je steeds beter daar begrijpen wij.
De eerste indrukken zijn heel fijn en nu gaan werken aan je project, dat gaat jou zeker lukken.
Geniet er van zo veel je kunt.
Groetjes, xxx

BIJF

He Jensie,

natuurlijk is het even wennen, in je eentje zover weg. Maar dat komt helemaal goed met jou, zo'n sociale als jij bent.
Wij weten zeker dat je daar nog geweldige tijden zult hebben en misschien wel niet meer terug wilt naar dit kikkerlandje :)
Maar dat doe maar wel hoor.......
Heel veel succes met je project en blijf van die mooie foto's laten zien zodat wij zeer zeker jaloers zullen worden/blijven.

Groetjes Berry Irma Jesse Fenna xxx

Lea

Hey Jens,

Ja dat geloof ik dat je even moet wennen, aan het weer zul je niet te hoeven wennen haha!!! Fijn dat de mensen waar je mee gaat samen werken gezellig en aardig zijn, komt het helemaal goed. Leuk om wat nieuws te gaan ontwikkelen,
Heel veel succes daarmee!! Super mooie foto's !!

Groetjes Ton Lea Esmee Justin

Jacqueline Steenbakkers

Hoi Jens,

Goed om te lezen dat je inmiddels gewend bent. Gaat helemaal goed komen met jou. Maak er een mooie tijd van en geniet van het mooie land en het heerlijke weer. Een beetje jaloers zijn we wel!

groetjes,
Jacqueline

Henriëtte

Hey Jens,
Wat leuk om zo op de hoogte te blijven van je reis!!!
Ik ga het zeker allemaal lezen en evt (foto's)bekijken,
wens je heel veel succes en plezier met waar je mee bezig bent.
P.s ik vind het geweldig,wat een reis joh!!!
Groetjes je (ouwe ) toneelvriendin.....Oma Yettie.xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!