jensinzuidafrika.reismee.nl

Eindelijk!

Hoi Allemaal,

Hier is ie dan, mijn eerste blog vanuit Zuid-Afrika!

Gisteravond, 14/11/2016/, ben ik lokale tijd rond 23:00 uur geland op Cape Town International Airport

Cool
. Claire, mijn stagebegeleidster, en haar man Simon hebben mij hier in groots ontvangst opgehaald met een naambordje. Daarna zijn we meteen naar het huis van Claire en Simon gegaan en het bed ingedoken.

Tijdens de rit zei Claire al dat ik het uitzicht 's-ochtends geweldig zou vinden, omdat het 's-nachts was heb ik natuurlijk niet echt veel kunnen zien, maar inderdaad WAT EEN UITZICHT !!

Hun leven echt op een plek waar heeeel Nederland mee zou willen ruilen (te zien in toekomstige foto's).

Eindelijk ben ik er dan!! Na lang wachten en geregel is het me toch gelukt!

Vandaag, 15/11/2016, zijn we vroeg op gestaan om het een en ander te bespreken. Na deze bespreking heeft Claire mij een lange en grote rondleiding gegeven over het Boschendal terein, wat 2000 hectare groot is maar dat terzijde

Tongue Out

Tijdens deze 'tour' heb ik al een wijnproeverij gehad, hoe kan het ook anders, en heerlijk gegeten bij een van de restaurantjes op Boschendal zelf.

Boschendal is echt fantastisch mooi, groot en indrukwekkend. Ik heb mijn slaapplek nog niet gezien, maar daar kom ik morgen achter want vanavond slaap ik nog een nachtje bij Claire in huis.

Zoals ik het inschat kan mijn slaapplek niet tegenvallen omdat alles hier geweldig mooi is en helemaal gerenoveerd.

Internet heb ik op het kantoortje waar ik samen met Claire werkzaam ben en bij de restaurants (het chique gedeelte van Boschendal) is er gratis WIFI waar ik al gefacetimed heb met ons pap en mam. Hier zit ook een deli (een winkel met allemaal zelfgemaakte producten vanuit Boschendal, zoals brood, vlees en groenten) dus ik kan mooi op de boerderij zelf m'n boodschappen doen, altijd fijn :)

Nou dat was ie wel weer voor vandaag!

Jullie horen nog van mij

x Jens

PS. foto's komen nog

Wink

Reacties

Reacties

Ruud

Topper. Je verdient het om op deze mooie plek te zijn. Geniet ervan en neem ons met je blog en je foto's regelmatig mee in je avontuur. Dikke knuffel.

wendy vd heuvel

Wat leuk en fijn om te lezen dat je veilig bent aangekomen
nu fijn gaan genieten en wij genieten hier mee door het lezen van je blogs
Groetjes van ons

mieke vd boogaard

super Jens geniet van alles wat komen gaat zal wel lukken.

Joep

Wat goed om te horen Jens!!! Heeeeel veeeeel plezier en geniet van deze bijzondere kans :) Benieuwd naar alle verhalen

tijs en marga

Leuk om nu al iets van je te horen.
Geniet ervan. groeten, tijs en marga

Jacqueline Steenbakkers

Hey Jens, leuk om al zo snel iets van je te "horen". Ben heel benieuwd naar het mooie uitzicht. Kijk uit naar de foto's. Maak er een mooie tijd van.

Irma en Berry.

Mooi verhaal Jens, en zo te lezen gaat dit helemaal goed komen. Geniet ervan, en een heel fijn verblijf daar. We zijn erg benieuwd naar de mooie kiekjes.

Groetjes Irma Berry Jesse en Fenna x.

Lea Kool

Hoi Jens, een goede reis gehad in ieder geval. En dan zit je nu op en super plek!! Wat ik al heb gezien op facebook!! Leuk om te horen dat je zo ontvangen bent. Dit gaat helemaal goed komen. En was de wijn lekker ??
Maak er een mooie tijd van !! Ben benieuwd naar de foto's

Groetjes Ton Lea Esmee Justin xx

Oma Hannie / Opa Jan

De Reis en ontvangst waren super.
Fijn dat we jou nu kunnen volgen en zien uit naar de volgende verhalen.
De foto's waren mooi, je zult er een geweldige tijd beleven.
Succes met de stage.
groetjes,
xxx

Lisa

Klinkt heerlijk! Lekker genieten! Liefs x

Oma Nelly/Opa Mari

Jens fantastisch dat je goed bent aangekomen en ontvangen,volgens wat wij gelezen hebben is het prima
mooi zo verder veel succes en plezier

groetjes Nelly Mari

Frans en Mia van Breugel

Heel veel succes en fijne tijd. Leuk om je verhalen te volgen.groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!