jensinzuidafrika.reismee.nl

Clifton Beach en Wijnboerderijen

Goedemorgen allemaal!

Alweer maandag.... 23-01-2017, wat betekend; de start van week 11!

Vandaag is het ook nog maar 2,5 week tot 9 februari wat erg gek is omdat de eindstreep steeds meer in zicht komt... Maar gelukkig is het nog niet zo ver en kan ik eerst nog mooi mijn opdracht afronden en in het weekend nog van alles ondernemen!

Afgelopen week tijdens mijn stage heb ik alle recepten, behalve de frisse sandwichspread variant, afgerond. Dat is even fijn nieuws!

Deze week ga ik verder met die frisse variant en de verpakking van alle producten, het ontwerpen van de labels samen met de ontwerper op Boschendal.

Afgelopen weekend ben ik samen met een nieuw Zweeds meisje naar Kaapstad gegaan om Jalta te ontmoeten en met z'n 3e naar het strand te gaan. Het was goed warm dus we moesten wel ff afkoelen:)

Cool

Eerst zijn we voor de lunch naar een soort food market geweest met allerlei verschillende kraampjes waar je verschillende dingen kon proeven en kopen, erg leuk!

Op zondag zijn hebben we met een paar man uit het huis verschillende wijnboerderijen bezocht, dichtbij Boschendal heb je allerlei andere boerderijen en het is zeker leuk om te zien wat hun allemaal anders doen en hoe het er allemaal uit ziet. En natuurlijk kon een wijnproeverij niet ontbreken!

Volgend weekend gaan het Zweedse meisje, ik en Jalta op zaterdag Lions Head beklimmen, eindelijk! Zijn we mooi 3 uur zoet mee, want het is 1.5 uur omhoog en dus ook 1.5 uur naar beneden. Dus daar kijk ik erg naar uit!!

Zoals ik al zei vind ik het wel raar om nog maar 2.5 week hier te zijn, maar ik kijk er ook wel weer naar uit om thuis te komen met een dik pak sneeuw

Tongue Out

Groetjes!

x Jens

Reacties

Reacties

De Blummeltjes

Nou Jens de tijd vliegt voorbij! je hebt nog leuke dingen in het verschiet lees ik wel, geniet er nog ff van die 2,5 week zijn zo voorbij! daar gaan we de 11e eens extra op proosten. dikke kus

Yette

Mogge daar!!!
Idd de tijd vliegt.....net zoals jij door de lucht zweeft/vliegt....en nou weer aan de wijn.....kweet UT ook nie Jens... we kennen jou daluk nie mer trug.....
Wij hebben 't ook wel leuk hoor hier....gister b.v met Julia
(oma kek iesss) weet jij wel wat ik mee bedoel he? Naar de musical De Gelaarsde Kat in de Efteling geweest..... mooi!!!!!
En zo maken wij 't mee joh!!!
Nou zit ik op mijn nieuwe i-pad te tiepen maar pfff klein lettertjes ik zie ze bekant nie.... moet er unie loep bij pakken...hihihi oma he...
En heerst de griep daar ook? Nou hier wel zelfs Leo heeft um gekregen....nog nooit gehad maar nou veur unie goeie.
Ik hoop dat je nog veel mag zien daar en beleven,want het zit er bijna op joh!!!
Geniet van dit prachtig avontuur,en ik lees het volgende week weer met veel plezier!!!!!
Groetekus Yette.

Hermie en marinet

Inderdaad Jens nog volop genieten van het mooie .
Ook heel fijn om te horen dat de opdrachten goed gaan .
Ja en het weer zal bij jouw aangenamer zijn dan hier
Lekker zonnetje 30 gr hier 0 gr overdag koud hé .
En de sneeuw die je dan verwacht ja wie weet .
Mooi dat je een paar leuke vrienden hebt waar je de berg mee kan beklimmen, naar beneden kan toch sneller zeker ha ha.
Nou mooi dat alles goed gaat hier in skendel alles goed zet um op .

Oma Nelly Opa Mari

Hoi Jens nog even profiteren van de warmte en van alles wat je nog wilt ondernemen de komende twee en halve week dan is niet te hopen dat er hier nog sneeuw ligt het is mooi geweest met de kou tot ziens in Schijndel.
Groetjes
Oma Nelly Opa Mari

Oma Hannie /Opa jan

Hoi Jens wat gaat het toch snel. Fijn dat het goed gegaan is met de recepten en nu het laatste nog goed afwerken dan ben je voor ons geslaagd. Is die Zweedse heel erg mooi?
Maak er nog een mooie afsluiting van.
Groetjes,
xxx

BIJF

Ha Jens, 2 1/2 week........ dat is echt zo voorbij!!!
Voor ons is het snel gegaan die tijd en zeker met je verhalen iedere week. Zo hebben we toch mooi allemaal een beetje kunnen meegenieten van al jouw avonturen.
Nog ff die frisse sandwichspread en etiketten/verpakking maken en dan is je missie geslaagd !!!!
Heeeel veel plezier nog die paar weekjes, geniet er nog maar van. Ik hoop dat je een beetje van die warmte mee hier naartoe neemt ..............
Groetjes Berry Irma Jesse Fenna xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!