jensinzuidafrika.reismee.nl

Paragliding!!

Hoi Allemaal,

Het is weer maandag en dat betekend een nieuwe blog!

Maandag 16 januari 2017, de start van week 10 alweer! Afgelopen weekend was heel erg gaaf, zaterdag ben ik samen met Jalta in Kaapstad vanaf Signal Hill wezen paragliden!!

We zouden eigenlijk Lions Head gaan beklimmen, maarja de keuze tussen paragliden en Lions Head beklimmen is niet zo lastig om te maken... Vind ik:)

Het was echt een geweldige ervaring om zo boven Kaapstad te 'zweven', uitzicht op de Tafelberg, Lions Head, het stadion, de zee, Robbeneiland.... Echt heel bijzonder en gewoon super gaaf! Om nooit te vergeten:)

Zondag ben ik met wat huisgenoten naar Franschhoek gegaan om wat wijnproeverijen te doen bij verschillende wijnboerderijen, ook niet vervelend op d'n vrije zondag ;)

Afgelopen week is het mij ook gelukt om de sandwichspreads goed op smaak te brengen en de juiste receptuur voor de groente muesli te ontwikkelen!

Deze week ga ik druk aan de slag om bij alle recepten/ producten de puntjes op de 'i' te zetten en zorgen dat vrijdag alles perfect is! Lekker druk, maar dan bereik je ook wat he..

Aankomend weekend ga ik weer naar Kaapstad en dan zullen jullie volgende week maandag wel weer lezen wat ik dan allemaal heb uitgespookt!

Cool
Tongue Out

Fijne week iedereen en de groetjes uit Zuid-Afrika!

x Jens

Reacties

Reacties

Hermie& Marinet

Wauw Jens.......kei stoer lijkt me geweldig .....nou nog maar effe genieten (en werken natuurlijk) we kijken weer uit naar de volgende foto,s met je verslag ..... Gr van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!